Działy marketingu wielu firm prześcigają się w tym, jak zdobyć klienta. Wymyślają coraz to bardziej skomplikowane reklamy i akcje promocyjne. Tymczasem, marketing można zacząć od zupełnie podstawowych działań. Dobrym rozwiązaniem będą tu chociażby smycze reklamowe czy inne gadżety obrandowane logo naszej firmy. Jeśli tylko będą to przedmioty codziennego użytku to osoby, które obdarujemy gadżetem firmowym, staną się ambasadorami naszej marki. Smycze reklamowe zawierające logo firmy czy też jej hasło przewodnie mogą być swoistym nośnikiem informacji, który zbuduje pozytywny wizerunek naszej firmy. Na całe szczęście, obecnie firmy oferujące między innymi smycze reklamowe są w stanie wykonać je z różnych tworzyw oraz w różnorakich kolorach. Warto wybrać kolor najbardziej spójny z naszą brandową kolorystyką. Smycze reklamowe nie należą do najdroższych gadżetów. Najlepiej oczywiście zamówić je w większych ilościach, ponieważ wówczas koszt jednostkowy tego gadżetu będzie jeszcze tańszy. Z pewnością takie i inne gadżety powinny być zawsze dostępne zarówno dla pracowników jak i klientów naszej firmy.
Zobacz inne wpisy:
Popularne wpisy:
Jakie są najnowsze trendy w śledzeniu przesyłek kurierskich za pomocą GPS?
Nowoczesne technologie wykorzystujące GPS rewolucjonizują śledzenie przesyłek kurierskich. Najnowsze trendy to m.in. monitoring w czasie rzeczywistym, ostrzeżenia o opóźnieniach i interaktywne mapy dla klientów. Czy to jest przyszłość usług kurierskich?
Kurierzy a Nowe Realia Pandemii: Adaptacja W Czasach Zmian
Kurierzy stanowią niewidoczną siłę napędową w czasach globalnej pandemii. Ich adaptacja do nowych realiów jest kluczowa dla zachowania ciągłości dostaw i obsługi klienta. Jak radzą sobie w zmieniającym się świecie? Odpowiedź może zaskoczyć.
Kurierzy a Dostawy Międzykontynentalne: Jak Zapewnić Terminowość i Bezpieczeństwo Przesyłek W Międzynarodowych Dostawach
Międzynarodowe dostawy to skomplikowana sprawa. Kurierzy muszą zapewnić terminowość i bezpieczeństwo przesyłek na całym świecie. Jak radzą sobie z tą wyzwaniem? Oto kilka wskazówek jak zapewnić sukces w transkontynentalnych dostawach.